E-Business u kaiserkraft

2020/07/01

Když se internetový obchod stal roku 1999 centrálním tématem evropského obchodu, byl kaiserkraft dobře připraven. Již od roku 1995 jsou naše výrobky pro zařízení provozu, kanceláře a skladu zaznamenávány v elektronické databázi, systému s informacemi o výrobcích (PIM). Toho času je touto cestou k dispozici více než 50.000 výrobků. Od roku 1997 jsou z této databáze stisknutím tlačítka vytvářeny obsahy pro internetový obchod a katalogy e-procurementu. Pro správu, dohled a další rozvoj dat o výrobcích byl dokonce vytvořen zvláštní tým pro údržbu dat. Díky nynějším dlouhodobým zkušenostem mohou být obsahy katalogů kontinuálně a kvalitativně revidovány. Texty popisující výrobky, atributy, grafická znázornění a související hesla, která pomáhají zákazníkovi při výběru zboží, jsou neustále doplňována. Využití systému e-procurementu silně závisí na kvalitě dat o výrobcích. kaiserkraft coby mezinárodní zásilkový obchod nese proto velkou zodpovědnost vůči svým zákazníkům. Hlavní kompetencí firmy kaiserkraft je této zodpovědnosti dostát.

V případě dotazů je Vám kdykoli k dispozici tým e-commerce/e-procurement.

Reference

Již mnoho let úspěšně spolupracujeme s mnoha renomovanými velkými podniky.

Mezi tyto podniky patří například

E-Business abb
E-Business tis
E-Business ens
E-Business ips

Výhody pro významné zákazníky

Čím jsme pro naše významné zákazníky atraktivní? Existuje mnoho kritérií, proč zákazníci volí jako výhradního dodavatele právě nás, společnost kaiserkraft. Patří k nim jistě důraz naší společnosti na zajištění trvale udržitelného rozvoje formou snižování produkce CO2, profesionální realizace projektů, e-procurement zohledňující individuální potřeby zákazníka, poradenství v oblasti logistiky a nebo také naše mezinárodní působnost.

Díky dlouhodobému zaměření na dosahování těchto cílů a maximální efektivnosti našich procesů umožňujeme našim zákazníkům vykazovat ekologickou bilanci a podílet se s námi na ochraně životního prostředí.

E-Shop

Využijte různé možnosti a výhody našeho systému obchodu. Vedle zákaznicky specifického internetového obchodu (customized web) Vám nabízíme také internetový obchod SAP-OCI a internetový obchod Ariba-PunchOut. Můžete si vybrat.

Customized Web

Individuální alternativa pro optimalizovaný nákup materiálu bez systému e-procurementu.

Našim zákazníkům Customized Web nabízíme Individuální podmínky a sortiment a na přání také vlastní firemní logo v rámci internetové prezentace kaiserkraft. Kromě individuálních mezí rozpočtu zde můžete rovněž variabilně spravovat uživatele. Na přání jsou možná další přizpůsobení speciálně přizpůsobená Vašim přáním.

Přehled funkcí:

  • Rozsáhlé a jednoduché možnosti vyhledávání
  • Podrobná data o výrobcích včetně obrázků a popisů
  • Správa vzorů objednávek
  • Správa dodacích a fakturačních adres
  • Historie zakázek s mnoha inteligentními funkcemi

SAP-OCI

Používáte SAP a chtěli byste prostřednictvím OCI (Open Catalog Interface) propojit náš internetový obchod s Vaším systémem? Žádný problém. V našem internetovém obchodu SAP-OCI si můžete vytvářet vlastní vzory objednávek a odeslat je do svého systému SAP před tím, než nám ze svého systému SAP odešlete objednávky. Internetový obchod SAP-OCI rádi individuálně přizpůsobíme Vašim přáním a potřebám. V internetovém obchodu jsou k dispozici Vaše individuální ceny, data o výrobcích i sortimenty, které pro Vás byly uloženy. Všechna tato data jsou odesílána přes rozhraní OCI.

Aktuálně podporujeme formáty OCI 2.0 – 5.0

Ariba-PunchOut

Kromě internetového obchodu OCI Vám nabízíme také internetový obchod Ariba PunchOut. Tento obchod umožňuje přenos příslušných informací o výrobcích do Vašeho systému hospodaření se zbožím. Pro Vás platné ceny, příslušná data o výrobcích a sortimenty jsou zde také uloženy.

E-Procurement

E-procurement – dokonale přizpůsobený pro Vás

Ušetřete drahocenný čas a náklady s přesným elektronickým napojením na Váš systém SAP (SAP-OCI) nebo jiné systémy (např. Ariba Punch out). Naši experti Vám pomohou cíleně optimalizovat Váš nákup materiálu a také uspořit náklady individuálními podmínkami.

Dlouholeté zkušenosti, neustálá péče o přibližně 75.000 výrobků a naše flexibilní databáze jsou pilíři úspěchu e-procurementu s kaiserkraft.

Naše výrobky jsou podle standardních klasifikací jako eCl@ss a UNSPSC (všechny verze), rádi však použijeme také Vaše klasifikace, resp. skupiny zboží. K dispozici jsou pro Vás různé UOM sady. Zakázky a faktury předáme na přání ekologicky v elektronické formě. Zcela dle VAŠICH přání!

Příklady datových formátů:

  • BMEcat
  • CIF
  • Excel
  • XML
  • ... další formáty dle Vašich potřeb

Podporovány jsou všechny standardní formáty i Vaše vlastní katalogové formáty. 

Máte dotazy ohledně e-procurementu?
Kontaktujte náš tým: e-procurement@kaiserkraft.cz

Elektronická výměna dat (EDI) – Integrace

Dlouholeté zkušenosti s elektronickou výměnou obchodních dokumentů (EDI), jako jsou zákaznické objednávky, potvrzení zakázek, avíza o dodávkách a zákaznické faktury, z nás učinily odborníky v této oblasti. Za tímto účelem jsme vytvořili standardizovaná rozhraní. Připojení na náš systém hospodaření se zbožím uspoří drahocenný čas a náklady zejména zákazníkům s vysokým objemem objednávek. Ústředním motivem všech aktivit je přitom zejména transparentní a plně elektronické zobrazení obchodních procesů.


Úspěšně jsme se připojili již i k mnohým systémům e-procurementu našich zákazníků na různých trzích a naše odborné znalosti v této oblasti stále rozšiřujeme.

Vedle výše uvedených formátů lze použít i zákazníků specifické formáty dat. Oslovte nás, naši experti z týmu e-commerce/e-procurement jistě najdou vhodné řešení pro Váš business. Zde naleznete jak nás kontaktovat.

Trhy

Elektronický katalog kaiserkraft můžete nyní nalézt na mnoha trzích. Patří mezi ně otevřené i uzavřené systémy, jako například:

E-Business iba
E-Business rer
E-Business teo
E-Business all