E-Business u kaiserkraft
Když se internetový obchod stal roku 1999 centrálním tématem evropského obchodu, byl kaiserkraft dobře připraven. Již od roku 1995 jsou naše výrobky pro zařízení provozu, kanceláře a skladu zaznamenávány v elektronické databázi, systému s informacemi o výrobcích (PIM). Toho času je touto cestou k dispozici více než 50.000 výrobků. Od roku 1997 jsou z této databáze stisknutím tlačítka vytvářeny obsahy pro internetový obchod a katalogy e-procurementu. Pro správu, dohled a další rozvoj dat o výrobcích byl dokonce vytvořen zvláštní tým pro údržbu dat. Díky nynějším dlouhodobým zkušenostem mohou být obsahy katalogů kontinuálně a kvalitativně revidovány. Texty popisující výrobky, atributy, grafická znázornění a související hesla, která pomáhají zákazníkovi při výběru zboží, jsou neustále doplňována. Využití systému e-procurementu silně závisí na kvalitě dat o výrobcích. kaiserkraft coby mezinárodní zásilkový obchod nese proto velkou zodpovědnost vůči svým zákazníkům. Hlavní kompetencí firmy kaiserkraft je této zodpovědnosti dostát.
V případě dotazů je Vám kdykoli k dispozici tým e-commerce/e-procurement.
Reference
Již mnoho let úspěšně spolupracujeme s mnoha renomovanými velkými podniky.
Mezi tyto podniky patří například
Výhody pro významné zákazníky
Čím jsme pro naše významné zákazníky atraktivní? Existuje mnoho kritérií, proč zákazníci volí jako výhradního dodavatele právě nás, společnost kaiserkraft. Patří k nim jistě důraz naší společnosti na zajištění trvale udržitelného rozvoje formou snižování produkce CO2, profesionální realizace projektů, e-procurement zohledňující individuální potřeby zákazníka, poradenství v oblasti logistiky a nebo také naše mezinárodní působnost.
Díky dlouhodobému zaměření na dosahování těchto cílů a maximální efektivnosti našich procesů umožňujeme našim zákazníkům vykazovat ekologickou bilanci a podílet se s námi na ochraně životního prostředí.
Individuální péče a odborné poradenství
Významným zákazníkům poskytujeme individuální péči, kterou zajišťuje odborný poradce. Ten přímo na místě u zákazníka navrhuje optimální řešení pro výběr požadovaných produktů apod. Tuto podporu využívá významný zákazník na základě předem uzavřené rámcové dohody, ve které je přesně definován rozsah poskytovaných služeb. Díky odbornému poradci a našim dalším službám, jako je údržba, plánování CAD a zakázková výroba, jsou projekty přímo u zákazníka realizovány individuálně, profesionálně a rychle.
E-Business
E-procurement, poskytovaný společností kaiserkraft v různých formách, přispívá ke zjednodušení objednacích procesů a poskytuje možnosti přizpůsobené potřebám zákazníků. Významný zákazník získává výhody v integraci našeho sortimentu výrobků do vlastního systému hospodaření se zbožím. Zaměstnanci z různých oddělení firmy pak mohou výrobky objednat přímo, zatímco nadřízený tyto objednávky případně již pouze schválí nebo zamítne.
Internacionalita
Mnozí naši zákazníci s rámcovou smlouvou jsou stejně jako my svými pobočkami zastoupeni po celé Evropě. Pokud jste zvolili kaiserkraft jako svého dodavatele v různých zemích, máte výhodu, že můžete v každé zemi objednávat zboží pod stejným číslem výrobku. Usnadněn je tím nejen objednací proces, ale také inventury.
E-Shop
Využijte různé možnosti a výhody našeho systému obchodu. Vedle zákaznicky specifického internetového obchodu (customized web) Vám nabízíme také internetový obchod SAP-OCI a internetový obchod Ariba-PunchOut. Můžete si vybrat.
Customized Web
Individuální alternativa pro optimalizovaný nákup materiálu bez systému e-procurementu.
Našim zákazníkům Customized Web nabízíme Individuální podmínky a sortiment a na přání také vlastní firemní logo v rámci internetové prezentace kaiserkraft. Kromě individuálních mezí rozpočtu zde můžete rovněž variabilně spravovat uživatele. Na přání jsou možná další přizpůsobení speciálně přizpůsobená Vašim přáním.
Přehled funkcí:
- Rozsáhlé a jednoduché možnosti vyhledávání
- Podrobná data o výrobcích včetně obrázků a popisů
- Správa vzorů objednávek
- Správa dodacích a fakturačních adres
- Historie zakázek s mnoha inteligentními funkcemi
SAP-OCI
Používáte SAP a chtěli byste prostřednictvím OCI (Open Catalog Interface) propojit náš internetový obchod s Vaším systémem? Žádný problém. V našem internetovém obchodu SAP-OCI si můžete vytvářet vlastní vzory objednávek a odeslat je do svého systému SAP před tím, než nám ze svého systému SAP odešlete objednávky. Internetový obchod SAP-OCI rádi individuálně přizpůsobíme Vašim přáním a potřebám. V internetovém obchodu jsou k dispozici Vaše individuální ceny, data o výrobcích i sortimenty, které pro Vás byly uloženy. Všechna tato data jsou odesílána přes rozhraní OCI.
Aktuálně podporujeme formáty OCI 2.0 – 5.0
Ariba-PunchOut
Kromě internetového obchodu OCI Vám nabízíme také internetový obchod Ariba PunchOut. Tento obchod umožňuje přenos příslušných informací o výrobcích do Vašeho systému hospodaření se zbožím. Pro Vás platné ceny, příslušná data o výrobcích a sortimenty jsou zde také uloženy.
E-Procurement
E-procurement – dokonale přizpůsobený pro Vás
Ušetřete drahocenný čas a náklady s přesným elektronickým napojením na Váš systém SAP (SAP-OCI) nebo jiné systémy (např. Ariba Punch out). Naši experti Vám pomohou cíleně optimalizovat Váš nákup materiálu a také uspořit náklady individuálními podmínkami.
Dlouholeté zkušenosti, neustálá péče o přibližně 75.000 výrobků a naše flexibilní databáze jsou pilíři úspěchu e-procurementu s kaiserkraft.
Naše výrobky jsou podle standardních klasifikací jako eCl@ss a UNSPSC (všechny verze), rádi však použijeme také Vaše klasifikace, resp. skupiny zboží. K dispozici jsou pro Vás různé UOM sady. Zakázky a faktury předáme na přání ekologicky v elektronické formě. Zcela dle VAŠICH přání!
Příklady datových formátů:
- BMEcat
- CIF
- Excel
- XML
- ... další formáty dle Vašich potřeb
Podporovány jsou všechny standardní formáty i Vaše vlastní katalogové formáty.
Máte dotazy ohledně e-procurementu?
Kontaktujte náš tým: e-procurement@kaiserkraft.cz
Elektronická výměna dat (EDI) – Integrace
Dlouholeté zkušenosti s elektronickou výměnou obchodních dokumentů (EDI), jako jsou zákaznické objednávky, potvrzení zakázek, avíza o dodávkách a zákaznické faktury, z nás učinily odborníky v této oblasti. Za tímto účelem jsme vytvořili standardizovaná rozhraní. Připojení na náš systém hospodaření se zbožím uspoří drahocenný čas a náklady zejména zákazníkům s vysokým objemem objednávek. Ústředním motivem všech aktivit je přitom zejména transparentní a plně elektronické zobrazení obchodních procesů.
Úspěšně jsme se připojili již i k mnohým systémům e-procurementu našich zákazníků na různých trzích a naše odborné znalosti v této oblasti stále rozšiřujeme.
Vaše výhody při úspěšné integraci:
- Zkrácení dob zpracování a tím snížení Vašich nákladů
- Nedochází k duplicitním zadáním
- Automatické převzetí dat z Vašeho systému hospodaření se zbožím
- Urychlené zpracování objednávek
- Využití potenciálů automatizace v logistických procesech
- Zlepšení a standardizace výměny informací
Podporované komunikační protokoly + transakční standardy:
- FTP
- OFTP
- SFTP
- HTTPS
- X.400
- další na vyžádání
Podporujeme datové formáty pro typy zpráv EDIFACT / EANCOM a XML, jako:
- OpenTrans / ORDER a INVOICE
- XCBL 3.0 / ORDER a INVOICE
- CXML / ORDER a INVOICE
- SAP IDOC formáty na základě XML: ORDERS01, ORDERS02, ORDERS03, ORDERS05, ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC
Vedle výše uvedených formátů lze použít i zákazníků specifické formáty dat. Oslovte nás, naši experti z týmu e-commerce/e-procurement jistě najdou vhodné řešení pro Váš business. Zde naleznete jak nás kontaktovat.
Trhy
Elektronický katalog kaiserkraft můžete nyní nalézt na mnoha trzích. Patří mezi ně otevřené i uzavřené systémy, jako například: